Με μια …ερώτηση και έναν καλό δίσκο επέστρεψε στη δισκογραφία ο Απόστολος Ρίζος ο οποίος τα τελευταία χρόνια – για την ακρίβεια εννέα – είχε εξαφανιστεί από την εγχώρια δισκογραφία δίχως να υπάρχει κάτι που να προμηνύει την  ξαφνική επιστροφή του.
Ήταν κάπου στο 2000 όταν ο Νίκος Ζούδιαρης έβγαλε ξανά έναν άσο από το μανίκι του και μας σύστησε απλόχερα έναν νεαρό άγνωστο τραγουδοποιό. Άλλωστε αν γυρίσει κανείς κάπoια χρόνια πίσω, κάπου εκεί στις αρχές της δεκαετίας του 90 θα δει ότι είχε κάνει κάτι αντίστοιχο, μας είχε συστήσει τότε τον Αλκίνοο Ιωαννίδη.

Ο Ζούδιαρης με τον Απόστολο Ρίζο συνεργάστηκαν μαζί σε δυο πολύ καλές δισκογραφικές δουλειές (που ακούστηκαν αρκετά και παίχτηκαν  τραγούδια από τους δίσκους αυτούς στο ραδιόφωνο) , στο «ένας κύκνος κλαίει» το 2000 και ένα χρόνο αργότερα στη «Φυσαλίδα». Βέβαια κανείς τότε δεν φανταζόταν ότι θα μεσολαβούσαν 9 ολόκληρα χρόνια απουσίας από τη δισκογραφία αλλά αν το δει κανείς λίγο διαφορετικά ίσως αυτός να είναι και ο πιο σωστός δρόμος όχι με τόση μεγάλη απουσία σίγουρα αλλά είναι πιο υγιές από το να δίνεις και καλά το παρών κάθε ένα ή δυο χρόνια… (προφανείς οι λόγοι σε αυτή τη περίπτωση).
Σε αυτή τη τρίτη δισκογραφική κατάθεση του Απόστολου Ρίζου ακούμε 14 συνθέσεις και όργανα όπως το βιμπράφωνο, οι ακουστικές κιθάρες, η τρομπέτα,το τρομπόνι,η φυσαρμόνικα, διάφορα έγχορδα,το μπάσο και τα τύμπανα.Η στιχουργική του τραγουδοποιού βαθιά ρομαντική και μελαγχολική δίνει τραγούδια όπως το «Από το πρώτο βλέμμα σου», «Χείλια σκαλοπάτια» -τα δυο πρώτα του δίσκου) και το εξαιρετικό «μη φύγεις» που αποτέλεσε και το πρώτο single της συγκεκριμένης δουλειάς που παίχτηκε σε συγκεκριμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα .

Το υλικό του δίσκου δένει πολύ καλά μεταξύ τους και έτσι ακούγεται από την αρχή μέχρι το τέλος όλο το άλμπουμ χωρίς …προβλήματα. Μοναδική ίσως παραφωνία  η …συγκεκριμένη στιχουργική που εμμένει γύρω από το χιλιοτραγουδισμένο θέμα του έρωτα και μπορεί να κουράζει τον ακροατή (ανεξάρτητα από την ποιότητα των στίχων που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι …ποιητικοί).

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα τραγούδια τα υπογράφει ο ίδιος ο Απόστολος Ρίζος-όπως και την ενορχήστρωση- και δεν καταφεύγει σε εύκολες και δοκιμασμένες  συνταγές στιχουργών και στιχουργικής …συνήθειας.Αντιθέτως προτιμά να βγάλει στο φως μετά από εννέα χρόνια  τη δική του αλήθεια, και όχι των άλλων με βεβιασμένο τρόπο όπως συνηθίζεται στην ελληνική δισκογραφία (κυρίως σε αυτό που αποκαλούμε έντεχνο) έχοντας μαζέψει  14 νέα τραγούδια, αρκετούς φίλους μουσικούς για την ηχογράφηση και καινούργιο υλικό στις αποσκευές του στο ταξίδι της μουσικής.

Κείμενο : Αλέξανδρος Γερασίμου