To YouTube θα αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων που βλέπουν κάποιοι χρήστες ανάμεσα στα βίντεο, ως μέρος της στρατηγικής του για να πείσει τους περισσότερους από τα δισεκατομμύρια θεατών του να πληρώσουν συμμετοχή σε προσεχή μουσική υπηρεσία.

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το YouTube για να ακούνε μουσική, για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα έχουν περισσότερες διαφημίσεις, σύμφωνα με τον Lyor Cohen, παγκόσμιο επικεφαλής του μουσικού τμήματος της εταιρείας.

«Δεν θα είσαστε χαρούμενοι να ακούτε το “Stairway to Heaven” και να έχετε διαφήμιση αμέσως μετά», σημείωσε ο Cohen σε συνέντευξή του.

Ο Cohen προσπαθεί να αποδείξει, σύμφωνα με το Bloomberg, ότι το YouTube είναι αποφασισμένο να κάνει τον κόσμο να πληρώσει για τη μουσική και έτσι να ηρεμήσει τη «φασαρία» για την υποτιθέμενη ζημία της εταιρείας του προς τη βιομηχανία και τις δισκογραφικές εταιρείες.

Οι τελευταίες έχουν ασκήσει ουκ ολίγες φορές κριτική στο YouTube ότι με την παρουσίαση βιντεοκλίπ παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα και δεν δίνει αρκετά χρήματα στους καλλιτέχνες και στις εταιρείες.

Το YouTube θα λειτουργήσει ως αντιστάθμισμα στην αυξανόμενη επιρροή των Spotify και Apple -στην ιδιοκτησία τους είναι μουσικές υπηρεσίες που ηγούνται του χώρου-, όπως είπε ο Cohen.

Οι μουσικές υπηρεσίες επί πληρωμή είναι ταχύτατα αναπτυσσόμενος τομέας στις ΗΠΑ

Πάντως, αν και το YouTube είχε πέρυσι 10 δισ. δολάρια έσοδα, κυρίως από τις διαφημίσεις, θα μπορούσε να εισπράξει ακόμη περισσότερα μέσω των συνδρομητικών υπηρεσιών.

Οι προσπάθειες που έκανε στο παρελθόν για να πουλήσει συνδρομές στους χρήστες του είχαν μικρό αποτέλεσμα.

[Πηγή]