videoclipΟι Έλληνες κλιπάδες ζητάνε από 3.000 έως 5.000 ευρώ για ένα «καλό» video clip. Η δουλειά έχει καταντήσει ασύμφορη, για αυτό πολλοί είναι εκείνοι που καταφεύγουν στην γειτονική Βουλγαρία όπου γυρίζουν αριστουργήματα με 1.000 ευρώ.

Στα κλιπς made in Greece θα έχετε προσέξει ότι  χωρίς λόγο και αιτία ο τραγουδιστής,  η τραγουδίστρια κρατάνε εμφανώς μια σακούλα γνωστής φίρμας ή, βγαίνουν από γνωστό εστιατόριο fast food. Η έμμεση διαφήμιση παίζει ξαφνικά κι όταν φάτσα κάρτα φιγουράρει ένα μπουκάλι από γνωστό ποτό ή, κάποιο τηλέφωνο με σύνδεση σε γνωστή εταιρία.

Κάποτε ένα εξώφυλλο δίσκου ήταν έργο τέχνης, όπως και το περιεχόμενο, άλλωστε. Σήμερα είναι εμπορικές συναλλαγές ,και ο μεν δίσκος και το δε περιεχόμενό του.

Κάποτε τα βίντεο κλίπ ήταν σαν υπέροχα ταινιάκια μικρού μήκους. Τώρα έχουν γίνει οχήματα διαφημίσεων ή, δείχνουν σε ανήλικους τηλεθεατές γκρο-πλαν ουίσκια.

Αυτή είναι η κατάντια στην τέχνη της μουσικής και του στίχου.

Το είδαμε εδώ